A felhők felett mindig kék az ég

Az egyik legjobb találmány a világon az időkép élő webkamera közvetítése, reggel ránézünk milyen az idő Szentléleken, Bánkúton  vagy Bükkszenten és ha itthon takony idő van, a webkamera viszont verőfényes napsütést mutat már pattanhatunk is autóba, hogy elmenjünk "melegebb éghajatra"...

Így történt ez ma is, a városban takony ködös idő volt amikor felébredtünk, Szentlélekről viszont már csak a város felett húzüódó ködpaplan és a verőfényes napsütés látszódott... Az volt a tervünk, hogy csak Szentlélekre kimegyünk kicsit gyönyörködni a látványban és jövünk is haza... Bíztam benne, hogy mire kiérünk már Magos-kő is kint lesz a vattacukorból, de sajnos ott még bőven ködben volt a Bükk. Nem sokkal feljebb viszont napsütéses, deres téli mesevilágba csöppentünk, és sikerült is úgy elszórakoznunk itt az időt, hogy mire felértünk Szentlélekre nem hogy leljebb ment a paplan, még feljebb kúszott kicsit, és "sajnos" kénytelenek voltunk felmenni egészen Bánkútig.

És ha már Bánkúton voltunk végül úgy döntöttünk sétálunk egy kicsit, tettünk egy kis kört a Bálvány környékén. Több a térképen jelölt kilátó poöntot is kipróbáltunk, de sajnos egyik sem volt az igazi...

Mivel egyik kilátó ponttal sem voltunk maradéktalanul megelégedve így maradt végül a Bálványon a Petőfi kilátóba újra fel kell mászni produkció... :D

Hazafelé megálltunk még Magos-kőnél, hátha kibukkant már a ködből, de sajnos csalódnunk kellet... :( Nem sok hiányzott 10-20 méterrel kellett volna csak leljebb kúsznia a ködnek, hogy legyen egy kis kilátásunk. :)

Így is sikerült azért egy kis kb 5 km túrácskát összehoznunk. :)