Kirándulás a Budai várban

Múlt szombaton Pesten töltöttünk egy fél napot párommal, amikor kirándultunk kicsit, és elmentünk a Budai várba, mert ott még nem voltunk. nem is értem miért nem voltunk még ott, amikor ilyen szép. Kellemes napsütéses tavaszi időnk volt szerencsére, ezért sétáltunk egy nagyot a várban. :)

Amikor Pesten járok mindig rájövök, hogy miért is nem szeretnék ott lakni... Mert undorító sok ember van! Egyszerűen gyűlölöm ha az egy négyzetméterre jutó emberek száma meghaladja a kettőt, és mindig előjön a kétoldali tömegundorom... "Félelmetes" kinézetű emberekkel lehet találkozni, és sajnos nagyon rossz szokásom, hogy látványosan megbámulom az ilyen személyeket, ami nem túl szerencsés egy olyan helyen, ahol sok megbámulni való ember van... :D Amikor már nagyon elfáradtam a Westendben a nagy tömegtől való undorodásban úgy megbámultam egy ízlésficamos magát nagyon trendinek gondoló srácot, hogy valószínűleg észrevette, mert látszott rajta, hogy nem tudja vajon mi bajom lehet, és miért nézek rá úgy, mint aki egy hónapja romlott sajtot vizsgál éppen... :D

Na de ez után a kis kitérő után (ami kikívánkozott belőlem) térjünk vissza az eredeti témához, a Budai várhoz. :)






















Vicces német iskolás lánycsoport egyentáskában... :D


"Mire jó a szelfibot" rovatunkat láthatják...


És ha már Pesten voltunk elmentünk végre újra a SugarShopba is. :)





Előtte pedig Siófokon voltunk... Nos nem sok élet van ilyenkor a Balatonon, főleg nem a Petőfi sétány környékén. Konkrétan úgy néz ki az egész, mint egy elhagyatott város a western filmekben. :D




Szeretitek a Budai várat?

21 megjegyzés:

  1. Az egyik kedvenc helyem Pesten a Budai vár, egyszer fotóztunk outfitet is ott barátommal. :) Amit én nagyon utálok (pedig már 7-8 éve itt élek) az a logikátlan közlekedés... ha sietsz, esélyed nincs rá, mert valaki mindig keresztbe jön, totyog, lassul, nem tudod kikerülni, rémálom eljutni A-ból B-be ha folyton a keresztbe jövős, lassúzós embereket kell kerülgetned =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép hely, nem is értem hogy nem voltunk még ott eddig... Ezt az emberekbe ütközős dolgot pedig én is tapasztaltam, az egyik rohan, a másik tötyög... Képtelenség a tömeget kikerülni. :/

      Törlés
  2. Szuperjó képek!! Nagyon régen sétáltam már a Várban, de gyönyörű!!
    A bevezető szöveg :DDD Én minden nagyobb bevásárlókp.-tól sokkot kapok, fáraszt a sok ember. Nekem még hiperbe is büntetés menni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen Pesten a plázák egy rémálom... Itt Miskolcon csak akkor, ha Glamour napok vannak... :D Egyébként elviselhető mennyiségű ember van csak. A hipermarketben meg elfoglalom magam a nézelőssel, de azért én is néha frászt szoktam tőle kapni mennyi ember tud ott is lenni... :D

      Törlés
  3. Hu, de jó képeket hoztál! Egy csomó kedvenc helyemet láthattam most így újra :) A Budai várban már nagyon sokszor jártam, egyrészt ugye ott szokott lenni a Mesterségek Ünnepe, amire szinte minden évben megyünk, másrészt csak úgy simán kirándulni is voltunk már ott, tényleg csodaszép!

    A Sugar az egyik nagy kedvencem. Az a sok színes, édes csoda ami ott van! Szerintem nem lehet betelni vele!

    Én a kihalt Balcsit is imádom, egészen más feelingje van, olyan megnyugtató. Egyedül az zavar ilyenkor hogy elég nehéz normális kaját találni a városban :) De azt hiszem a Balatont minden verziójában szeretni fogom, örökre!

    Amit Pestről írtál azt meg tök átérzem! Én is utálom a tömeget, ráadásul klasztrofóbiám is van, szóval ha egy helyre vagyok zárva sok emberrel az maga a halál. Hát Pesten ezt elég nehéz elkerülni. Én az első években mikor jártunk fel még folyamatosan azon is aggódtam hogy kirabolnak és állandóan szorongattam a táskám magamhoz. Meg fura volt az a sok össze-vissza bóklászó ember, a lökdösődés, a tömeg. Hát "vidékiek" vagyunk, na :D Karinak a vércukra fél perc alatt tud százra menni a sok bugyuta embertől, vele elég nehéz Pesten megmaradni, szerintem nem tudnánk huzamosabban élni ott. Az viszont tetszik hogy még éjszaka is van élet, el lehet járni helyekre, nem úgy mint nálunk, ahol egész vasárnap tök kihalt minden, és egy lelket alig látsz. Ugyanez van hétköznap esténként is. Néha lehangoló kicsit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Én sem tudnék Pesten élni úgy érzem... Vagy különben megkattannék a sok embertől... Itt sincs túl nagy élet esténként a belvárosban, még hétvégén sem. Kivéve amikor valamilyen "fesztivál" van, na akkor olyan tömeg tud lenni egész nap a sétáló utcán, hogy attól is undorom van... :D

      Törlés
  4. Múlt hét csütörtökön én is voltam többek között a Budai Várban és gyönyörű! Bármelyik percen szívesen vissza mennék. Azóta ,hogy élőben is láttam, imádom nézni a képeket róla. Én kisvárosban élek szóval nekem ez a tömeg egyenlőre abszolút tetszik ,szokatlan.:DDD Tényleg gyönyörűek a képek♥ xx
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Hát igen lehet a tömegnek is megvan a varázsa. :D Én abba a kategóriába tartozom, aki nem szereti. :) Lehet 10 évvel ezelőtt még nekem is tetszett. Már nem emlékszem. :D

      Törlés
  5. Én mondhatni pesti vagyok, hiszen itt születtem és mindig is itt éltem. Nemhiába mondják, hogy bunkó pesti :D
    Nemrég volt egy rossz élményem, és valami hihetetlen érdektelenség van az itteni emberekben. Vidéken nem tudom ez hogy működik...de itt az empátia manapság a 0-val egyenlő.
    A Sugar shopba én is régóta tervezek eljutni....igaz pár utcára lakom, de még Sosem jártam ott. De ami késik nem múlik. Hangulatosak a képek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, az empátia nem áll fordított arányban a település nagyságával. :D Itt sem empatikusabbak szerintem az emberek... A Sugar Shopba meg szerintem mindenképpen érdemes egyszer elmenni. Annyira cuki, és annyira "édes" a légkör. :) A sütikről nem is beszélve. Én vaníliás málnás pitét ettem, ami isteni volt. :)

      Törlés
  6. De szuper gumicsizmája van a szelfibotos képen a lánynak( ezt muszáj volt, mert gumicsizma keresésben vagyok :D ).
    Én imádom a budai várat. Eddig kétszer voltam. Sőt, egész Budapestet imádom (erdélyi vagyok, lehet ezért).
    Csodaszép képek és köszönöm, hogy ismét láthattam egy pár kép erejéig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, tényleg nem rossz az a csizma. :)
      Köszönöm szépen! Örülök, hogy sikerült pár kép erelyéig örömet szereznem. :)

      Törlés
  7. Nagyon jók a képek! Én igen régen voltam a Budai várban, pdig tényleg olyan szép! Furcsa, így kirándulgatni nem sűrűn megyünk, mindig csak, ha valami ivatalos dolog miatt kell felmenni..
    A tömegiszony érzése ismerős. És még éjszaka is tömeg van. :D Vagy 10-15 éve sokat jártam a fővárosba, főleg koncertek miatt, no meg a Sziget fesztiválra. :D Én sokszor a BKV járművein voltam rosszul, összepasszírozva a sok ismeretlen emberrel, és azt is tapasztaltam én is, hogy nem lehet haladni tőlük az utcán. És amit Eleni említett fentebb, az érdektelenség, azért kisebb városokban, mint mondjuk Berettyóújfalu ennyire nincs jelen..... Anyu szülőfalujában, a Dunántúlon egészen más, én ott azon döbbentem le, hogy a lakosok a szódásüveget leteszik a kapujuk elé, egyik üveg alá a pénzt, és senki nem nyúl hozzá! Aztán jön a szódás, ha több pénz van kitéve, szépen odateszi a visszajárót a teli üveg alá.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Na hát az egy egészen más világ akkor... Itt Miskolcon tudod mikor lehetne ilyet csinálni... Amikor piros hó esik... :/

      Törlés
  8. Nagyon hangulatos fotók. :) Ha nagyvárost kell választanom, akkor inkább Bécs, azt picit jobban ismerem. BP-en mindig megrémít a közlekedés. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Hát én nem tudom tudnék-e ekkora városban élni, szerintem nem szeretném. :/

      Törlés
  9. Bárcsak Pesten lennék városnézésen, mintsem hogy itt szenvedjek az irodában még most is :D

    VálaszTörlés
  10. Roppant érdekes cikk! És roppant érdekes képek! (de mintha nem egyet láttam volna már egy az egyben máshol is. A cikk érdekessége számomra abban rejlik, hogy (lehet, 10 évvel ezelőtt...) eddig még nem volt a cikkíró a várban! Szomorú, ha hazám fővárosának egyik legnevezetesebb pontját még nem kerestem fel, holott már több alkalommal jártam ott! Iszonyodom a tömegtől? Akkor mit keresett a Westendben? Talán mégsem iszonyodik annyira? Tudja, rossz szokás megbámulni másokat - sőt, illetlenség! -, mégis megteszi. Akaraterő, intelligencia hiánya. És még jó, hogy szép hazánkban a legtöbb városnak/városkának megvan a saját hangulata. És aki szívesebben van Bécsben, mint Budapesten: hát az előtt is le a kalappal. A tömeg ott sem kisebb, sőt! Tudom, lokálpatrióta vagyok, de ami az "enyém", megvédem - de igazából még védeni sem kell!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ugyanezeket a képeket máshol nem láthattad maximum hasonlót, mivel én készítettem mindet. Nyilván ugyanazt a helyet ugyanabból a szögből ugyanúgy lehet lefényképezni, ezért lehetnek ismerősek. :)

      Törlés
    2. De örülök, hogy ennyire tetszik a blog, hogy így áttanulmányoztad és eljutottál a Bécsről szóló posztig is. :)
      Csak azt nem tudom honnan vetted, hogy szívesebben vagyok Bécsben, mint Budapesten? Talán tettem erről említést valahol, mert nem emlékszem ilyenre. Ja, csak abból szűrted le, hogy 27 év alatt egyszer jártam ott? Mert az, hogy emlékezetem szerint nem voltam még a Budai várban nem ezt jelenti.
      Az, meg hogy pont a Budai várban nem voltunk még szintén nem azt jelenti, hogy nem voltunk sehol a fővárosban, hanem azt, hogy ha egy évben egyszer fél napra feljutunk úgy Budapestre, hogy nem csak átutazunkrajta, akkor mindig mást nézünk meg és épp most került sor a várra.
      De én kérek elnézést, hogy ki merem tenni a lábam az országhatáron túlra egy évben kétszer, és nem minden alkalommal Pestre megyek, és nézek meg minden nevezetességet egyszerre, hanem tartogatunk minden alkalomra valami újat. :)

      Törlés

 

Instagram

Üdv a világomban! ( :

Timi vagyok, természetkedvelő, lelkes (amatőr) fényképezőgép kattogtató.
A blogon a férjemmel, a #keménymag-gal, valamint a Béres-Péceli Tátra túra teammel tett külföldi és belföldi utazásainkról, túráinkról, olvashattok képes élménybeszámolókat.
Ha tetszik amit itt találsz és szeretnél értesülni a friss posztokról itt tudsz feliratkozni. -->