Csoda tavasz Varbón

Sose hallottam még róla ezelőtt milyen csoda látványosság van Varbón tavasszal... Áprilisban a tó felé vezető utat több 100 méteren keresztül rózsaszínbe borult vadcseresznye fák szegélyezik. Tudom rettenetesen le lehetek maradva még nagyon-nagyon sok más ilyen jellegű dologgal, ami a környéken van, de igyekszem pótolni a hiányosságaimat... Amikor legalább harmadjára jött velem szembe különböző Facebook csoportokban ez a csoda hely nem bírtam tovább magammal és rávettem az uram, hogy menjünk el megnézni.. 



Nos közel sem a legoptimálisabb fényviszonyokban érkeztünk, mert a vasárnap délutánt nem szerettem volna megkockáztatni, nehogy tolongás legyen. Így egy hétfői késő délutánon látogattunk el Varbóra munka után, hogy átélhessük ezt a varázslatos élményt a rózsaszín vattacukor rengetegben. A képek sajnos közel sem adják vissza azt a mesebeli látványt, amiben részünk volt a fasorok közötti suhanás közben. Mert sajnos szinte csak suhantunk, nem időztünk túl sokáig. Egy szimpatikusnak tűnő helyen csak kipattantam az autóból lőni pár képet... Pedig tényleg órákig tudtam volna csodálni ezeket a vadcseresznye fákat a tavaszi napsütésben... 

Nézzétek meg Christian Gutter drón felvételét is a mesés Varbói utcáról.... 














Miután kiélveztem abban a nagyjából negyed órában a rózsaszín varázslatot tettünk egy kis sétát a tónál is, és a csendes tóparton vártuk meg a naplementét...















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram

Üdv a világomban! ( :

Timi vagyok, természetkedvelő, lelkes (amatőr) fényképezőgép kattogtató.
A blogon a férjemmel, a #keménymag-gal, valamint a Béres-Péceli Tátra túra teammel tett külföldi és belföldi utazásainkról, túráinkról, olvashattok képes élménybeszámolókat.
Ha tetszik amit itt találsz és szeretnél értesülni a friss posztokról itt tudsz feliratkozni. -->