KiMAXoltuk Szilvásváradot, avagy #pónik a Szalajka völgyben

Január óta járunk lelkesen a barátnőimmel (a póni klubbal) MAX Tréningre, és májusban Viviennek, a trénerünknek hála egy csodás hétvégét tölthettünk el a csapattal Szilvásváradon. Volt itt minden: torna, túra, finom kaják, trécselés, de még medencézés és szaunázás is...

Azt hiszem mondhatom, hogy nagyon lelkesen készültünk a hétvégére. Annyira lelkesen, hogy mindenki elcsomagolta a fél ruhatárát... :D Öhm akarom mondani fél edzős ruhatárát. Én konkrétan rendes ruhát kb alig vittem. :D Voltak is problémák vajon hogy fog 12 lány cuccal együtt beférni három kis autóba, amivel még kaját is vittünk, de megoldottuk! Péntek délután indult a kis csapat Miskolcról Szilvásváradra. Vivi gondoskodott az egészséges finom kajákról, így a péntek eseti menünk Skinny Juice avokádós szendvics és hideg préselt gyümölcs-zöldséglé volt.

A reggelt természetesen egy frissítő torával kezdtük, majd a reggeli után mindenki túra cuccba bújt és egy Skinny Juice társaságában elindultunk a Szalajka völgybe túrázni.

Én személy szerint három éve voltam itt utoljára, ezért jó volt ennyi idő után újra Szilvásváradon lenni és túrázni egy jót. Akkor kicsit másabb volt a program, most "csak" a Fátyol vízeséshez és az Istállós-kői barlanghoz sétáltunk fel. Nem túl megerőltető túra, de azért kellemesen elfáradtunk a végére, és igazán jólesett a finom ebéd.

Ebéd után megjutalmaztuk magunkat egy finom kávéval (is), én ezt is kiMAXoltam azt hiszem, levendulás lattét, ittam tejszínhabbal.. Azt hiszem ez nem volt túl diétás. Délután pedig még szaunázásra és medencézésre is volt idő az esti sütögetés előtt.

Néhány szót ejtek azért magáról a túraútvonalról is:

Nincs más dolgunk, mint a völgy bejáratától végig a zöld jelzést követni, ami elvisz a Fátyol vízesésig. Ez igazából végig alig emelkedő beton út, semmi kihívás nincs benne, így gyerekekkel, de még babakocsival is kényelmesen végigjárható. De ha egy kis kihívásra vágyunk, és kicsit "komolyabb" túra élményre, akkor mindenképpen menjünk fel az Istállós-kői ősember barlangba is. Ide már egy kicsit fárasztóbb, de nem túl hosszú kaptatón juthatunk fel körülbelül további körülbelül  negyed óra - 20 perc alatt.

A túra hossza kb 10 km (od-vissza), a szintemelkedés pedig 200 méter.