Téli jégvilág túra Bánkúton

Napok óta irigykedve nézem a különböző Facebook csoportokba feltöltött Dobogó-kőn és Kékes-tetőn készült téli mesevilágos képeket, amiken fagyott zúzmara borítja az egész tájat... Aztán tegnap megtudtam, hogy jelenleg a Bükkfensíkon is hasonló körmények uralkodnak, ha nem is pontosan ugyanolyanok, de itt is látványos fagyott világra lelhetünk Bánkút környékén. Egész elképesztő képet láttam Őr-kőről instagramon, így nem is volt kérdés, hogy ma felkerekedünk és ha mást nem is, de teszünk egy kis sétát Bánkút környékén. Az eredeti tervem Tar-kő volt, de mivel elég későn sikerült csak elindulnunk és az út is sok helyen csúszós-jeges volt, na meg én sem tudtam sietni, mert lépten nyomon megálltam fotózni, és a köd is egyre csak nőtt így fájó szívvel ugyan, de letettem erről a tervemről, és megelégedtem egy kisebb sétával is. Ezért pedig nagy vállveregetés jár nekem, hogy végre fejlődőképes vagyok, és el tudom engedni az eltervezett dolgokat és újratervezni a helyszínen, ennek rajtam kívül csak az uram örül jobban szerintem. :D



Sok kommentárt nem is nagyon fűznék ehhez a kis sétához most. Bánkútról inmdultunk és a kék jelzést követve Mély-sár-völgyig mentünk, majd itt visszafordultunk és ahonnan érkeztünk ott tértünk vissza  is Bánkútra. 

Máté fotója az instán, ami miatt útnak indultunk ma


























Igazán eshetne már egy jó kis hó, mert nagyon érzem a Tátra hiánbyát, de egyelőre megelégszem a zúzmarával is, ha csak ez van. Viszont ez a trutyi ködös idő mehetne már végre melegebb éghajlatra... :/


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram

Üdv a világomban! ( :

Timi vagyok, természetkedvelő, lelkes (amatőr) fényképezőgép kattogtató.
A blogon a férjemmel, a #keménymag-gal, valamint a Béres-Péceli Tátra túra teammel tett külföldi és belföldi utazásainkról, túráinkról, olvashattok képes élménybeszámolókat.
Ha tetszik amit itt találsz és szeretnél értesülni a friss posztokról itt tudsz feliratkozni. -->