Őszi kikericslesen Bánkúton

A Bükk-hegység kincsei FB csoportot elárasztották múlt héten az őszi kikerics mezős képek, amik egyszerűen megbabonáztak engem. Sosem láttam még őszi kikericset emlékeim szerint, pláne nem egész mezőt... Ezért utána is érdeklődtem hova érdemes menni a Bükkfennsíkon, és az a tippet kaptam, hogy a Bánkúti szánkópálya és Olasz-kapu is tele van a virágokkal. 



Ki is mentünk Bánkútra múlt vasárnap ebéd után, hogy kiránduljunk kicsit, de sajnos szomorúan konstatáltuk, hogy a szánkópályát lekaszálták mire odaértünk... Ezért nem volt mit tenni elindultunk Olasz-kapu irányába... El sem kellett mennünk odáig, mert útközben is több kikerics mezőt láttunk. Ezért Bánkúttól kb félórányi sétáig jutottunk, ahol találtunk egy igazán szép nagyobb mezőt, és ott álltunk meg gyönyörködni a csodaszép lila virágokban. Én úgy éreztem magam mint egy kisgyerek, aki most nyerte meg a főnyereményt valami játékon... Ujjongtam és csak azt tudtam mondogatni, hogy "Hát ez nagyon szép, nagyon tetszik..." és fetrengtem a földön és csak fotóztam a virágokat... 

































Hazafelé pedig betértünk egy jó kávéra a Fehér Sas panzióba. Ha Bánkúton jártok és túl vagytok egy jó nagy túrán mindenképpen térjetek be ide felfrissülni. A mi túránk most közel sem volt fárasztó, de még így is is jólesett a teraszon a lenyugvó nap utolsó sugaraiban fürdőzve kortyolgatni a forró italt. Emlékszem 2 vagy talán 3 évvel ezelőtt, ugyanilyen tájt ősszel volt egy fárasztó túránk, amiről éppen hogy beestünk még a panzióba a konyha zárása előtt... Olyan jól talán még sosem esett nekem vacsora mint akkor. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram

Üdv a világomban! ( :

Timi vagyok, természetkedvelő, lelkes (amatőr) fényképezőgép kattogtató.
A blogon a férjemmel, a #keménymag-gal, valamint a Béres-Péceli Tátra túra teammel tett külföldi és belföldi utazásainkról, túráinkról, olvashattok képes élménybeszámolókat.
Ha tetszik amit itt találsz és szeretnél értesülni a friss posztokról itt tudsz feliratkozni. -->