Krka nemzeti park csodái

Így a vénasszonyok nyara végeztével nagyon megérett már az augusztusi nyaralós-nászutazós poszt, amit már egy hónapja tervezek megírni, csak nem igazán vettem eddig a fáradságot ebben a szép időben, hogy megerőltessem magam és leüljek rendesen leválogatni a képeket... De ami késik nem múlik, ez a "csodás" idő végre megadta a végső lökést, és nekiláttam a feladat elvégzésének.

Idén Dél-Dalmáciában barangoltunk augusztus közepén. Az időt annyira nem sikerült kifogni, bár nem panaszkodok, mert lehetett volna sokkal rosszabb is, csak nem az a 35 fokos banánrohasztó hőséges, egész nap a parton döglős időnk volt. De jókat tudtunk sétálni, és azért napozni is sikerült, és nem is fakultam a nyaralás végére. :D

A kirándulást péntek este kezdtük, akkor értünk Skradin városába, ahol egy éjszakát töltöttünk, hogy másnap megnézzük a csodás KRKA nemzeti parkot. A skradini kikötőből indultunk a parkba az első reggeli hajóval (ami ingyenes, a belépőt pedig csak ez után a bejáratnál kell megváltani). Csak a kis kört tettük meg gyalogosan a vízesések körül ami után fürödtünk egyet a kijelölt helyen. Érdemes sétálni egyet a városban is, az első kép közepe táján láthattok egy romos erődöt, onnan például csodaszép kilátás nyílik a folyó torkolatára a rengeteg hajóval. (második kép). :)

Jártatok már Krka nemzeti Parkban?

1. De jó képek, nagyon csini vagy! Á, még nem jártam erre.

2. a KRKA nemzeti parkot már volt szerencsém nekem is élőben látni, valami csodaszép, remélem sikerül a közeljövőben is eljutnom oda. :)

1. Nekem is nagyon tetszett! És nagy előnye, hogy nincs akkora tömegnyomor, mint Plitvicében.

3. Óóó mennyi csodaszép táj, csak ámulok :)

1. Mi is estünk egyik ámulatból a másikba néha egy-egy panoráma láttán. :)

4. Annyira szépek a képek és tájak! Nagyon jó volt nézegetni és olvasni a beszámolót, várom a második részt. :D