A Bükk egy metropolisz

A múltkori Tátrás poszt után, most az őszi Bükköt hoztam el nektek. Ezen az őszön valamiért hatalmába kerített a természet és úgy sóhajtozok a színes fák láttán, mint akinek épp orgazmusa van... El is gondolkoztam vajon minden rendben van-e velem és nem vagyok-e terhes... :D Még meg is érteném, ha rózsaszínek lennének, de "csak" sárgák, narancsok, pirosak, barnák és zöldek... Miután így beleszerettem az őszi erdőbe a múlt hétvégén elmentünk egyet kirándulni a Bükkbe. Nem vagyunk gyakorlott túrázók, a úticélt párom találta ki, a Dante poklát (Udvarkő barlang). Meg is álltunk az út mellett, ahonnan a túrista útvonal indul, a tábla szerint a piros-fehér csíkos úton kellett haladunk 1,7 km-t... Na igen ám, csak senki nem mondta, hogy arról le is kell térnünk, így két eltévedés és 10,7 km séta után meg is találtuk véletlenül a barlangot... Azt hiszem nekünk tényleg találó volt a Dante pokla elnevezés, mert pokolba kívántuk az egész helyet, mire végre sikerült megtalálnunk. :D Szóval aki meg szeretné néni ezt a szép kis "barlangot" annak üzenem, hogy először a piros-fehér csíkos úton kell menni, majd letérni a "japán zászlóra" (fehér alapon piros pötty - Csókos forrás), aztán a vöröskeresztre, és végül a piros kalapra (mint megtudtuk ez a barlang jele)... Mi kb 4 km-t haladtunk a piros-fehér úton, mire beláttuk, hogy valahol szem elől téveszthettük a barlangot ezért visszafordultunk. Visszafelé több mellékúton is letértünk hátha ott van, majd végül amikor már majdnem a kocsinál jártunk megláttunk egy másik jelölést, a japán zászlót és nincs mit veszteni alapon elindultunk azon. Útközben ismerősökkel találkoztunk, akik megerősítettek abban, hogy jó irányba tartunk, de majd le kell térni nemsokára a vörös keresztes útra. Csak azt felejtették el mondani, hogy az után meg a "piros kalapra"... Így ismét sikerült rossz irányba mennünk és konkrétan elmentünk a barlang mellett.... :D  Barlang alatt egy víznyelő mélyedést értsetek, amit az út mellől nem igazán lehet látni (vagy legalábbis felismerni), és ne egy klasszikus bas**ott nagy barlangot. :D Amikor megint kb 1,5 km-rel mentünk többet, mint kellett volna ismét visszafordultunk. Szerencsénkre épp akkor voltak ott emberek a barlangnál, amikor odaértünk ezért visszafelé már nem mentünk el mellette. :D Így a kis történet után talán már érthető a poszt címe. :) A kalandos barlang keresés után a Magoskő kilátót vettük célba, azt már viszonylag egyszerűen sikerült megtalálnunk... :D

Kiéltem legújabb "színes fa fétisem", így ismét indokolatlanul sok kép következik...

Nagyon sajnálom, hogy ez a szép őszi idő és táj csak pár hétig létezik... Szívesen elnézegetném tovább is ezt a színpompás környezetet. :) Eddig nem voltam nagy ősz rajongó, de azt hiszem most egyenlített ez az évszak és egy szintre került nálam a tavasszal, de szigorúan csak a nyár után! :D

Szerettek ősszel túrázni?

1. Nagyon szépek a képek!! Én már évek óta így vagyok ezzel, hogy nagyon tetszenek az ősz színei! (-: Mi a Zemplénbe járunk, de pont idén merült fel az ötlet, hogy a Bűkköt is célba lehetne venni. (-:

2. Ezek a képek gyönyörűek! Tényleg nagyon szépek a fák. :)

3. Naaaagyon de nagyon csodálatos! :)

4. Csodálatos helyeken jártatok, és ezek a fotók valami elképesztően szépek! Nagyon jó érzéked van a szép pillanatok megörökítéséhez :)

5. Nagyon szépek lettek a képek <3

6. Annyira szivesen lettem volna ma a Bükkben ezen a szép napsütéses vasárnapon... ehelyett a közvetlen adókat tanultam :( Megmelengetted a kis lelkem ezekkel a képekkel!

7. Olyan szép! Én is imádom az őszi erdőt :)

8. de szééép *-* ahh de elmennék már én is kirándulni egyet : )

9. Nagyon szépek ezek a képek :)

10. Köszönöm szépen lányok! örülök, hogy tetszett a poszt és a képek, és hogy más is ennyire szereti ezt a csodás őszi időt a színpompás fákkal. :)